ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ
«ΕΚΔΟΣΗ ΔΙΑΤΑΓΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΓΙΑ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ»
Αθήνα, 27 Μαΐου 2015
Κύριε Υπουργέ,
κυρίες και κύριοι Βουλευτές,
είμαστε εδώ σήμερα για να συζητήσουμε μία ακόμη νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Δικαιοσύνης σε μια μέρα που τα μάτια όλων μας πραγματικά είναι στραμμένα στη διαπραγμάτευση με τους εταίρους και δανειστές, η οποία βρίσκεται στην τελική ευθεία.
Τα μάτια όλων μας είναι στραμμένα εκεί. Και τα δικά σας είναι, κύριε Γεωργιάδη, το πρόσεξα, εκτός από του κ. Δένδια. Ο κ. Δένδιας σήμερα έχει το βλέμμα στραμμένο στην κούρσα διαδοχής της Νέας Δημοκρατίας. Για αυτό, είδαμε σήμερα, τον κ. Δένδια, εδώ, να χαρακτηρίζει το νομοσχέδιο, στο οποίο συναινεί η Νέα Δημοκρατία, το οποίο θεωρεί ότι είναι δικό της. Αυτά είναι επιχειρήματα που χρησιμοποιήθηκαν από πολλούς ομιλητές και τον Εισηγητή της Νέας Δημοκρατίας. Για τον κ. Δένδια αυτό είναι αδιάφορο και μάλιστα, μέσα σε αυτήν τη συγκυρία, φαίνεται προκλητικό.
Επομένως, ούτε τάσεις έχετε ούτε εσωτερικούς ανταγωνισμούς έχετε ούτε συνιστώσες έχετε. Αυτά τα έχουν μόνο οι άλλοι. Εν πάση περιπτώσει, τα αδιέξοδα της Νέας Δημοκρατίας δεν νομίζω ότι μπορούν να λυθούν μέσα σε αυτή την πολιτική συγκυρία, με αυτά τα πολιτικά αδιέξοδα. Παρόλα αυτά, είναι θεμιτές οι φιλοδοξίες του καθένα.
Εν πάση περιπτώσει, εμάς όλων τα μάτια μας, όπως και του ελληνικού λαού, είναι στραμμένα σε μια διαπραγμάτευση που γίνεται για τα συμφέροντα του ελληνικού λαού, ο οποίος απαιτεί μια βιώσιμη λύση μακράς πνοής και όχι μια συμφωνία που θα μας φέρει γρήγορα στα προηγούμενα γνωστά αδιέξοδα.
Ο στόχος μας, ξέρετε, δεν είναι όπως ήταν παλιά, να Συνέχεια ανάγνωσης «Ομιλία στην ολομέλεια της Βουλής, 27-5-2015»


Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.