Συνέντευξη τύπου στην Καισαριανή, με θέμα «Οι εργασιακές σχέσεις στην Αυτοδιοίκηση : Από τη ζούγκλα των μνημονίων, στη μόνιμη και σταθερή εργασία», έδωσαν σήμερα 10 Δήμαρχοι της Αττικής (Αγ. Παρασκευής-Γ. Σταθόπουλος, Αιγάλεω-Δ. Μπίρμπας, Βύρωνα-Γρ. Κατωπόδης, Ζωγράφου-Τ. Καφατσάκη, Καισαριανής-Γ. Κοντόσταυλος, Κερατσινίου-Δραπετσώνας-Χρ. Βρεττάκος, Ν. Ιωνίας-Ηρ. Γκότσης, Περάματος-Γ. Λαγουδάκης, Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας-Άρ. Βασιλόπουλος & Χαλανδρίου-Σ. Ρούσσος).
Στη συνέντευξη τύπου, στην οποία παρευρέθηκαν εκτός των εκπροσώπων των ΜΜΕ και η βουλευτής Άρτας και υπεύθυνη της ΕΕΚΕ Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Όλγα Γεροβασίλη, το μέλος της Πολιτικής Συνέχεια ανάγνωσης «ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΩΝ 10 ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ»











Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.