
Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών

Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών

Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσαν έξι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία με πρωτοβουλία της Γραμματέα της ΚΟ και βουλευτή Άρτας Όλγα Γεροβασίλη με θέμα: «Σε δεύτερη μοίρα οι υποδομές στην Ήπειρο – Τί γίνεται με τον δρόμο Αθαμάνιο-Θεοδώριανα;»

Ερώτηση και ΑΚΕ προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσαν 54 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία με πρωτοβουλία του Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της ΚΟ Νίκου Παππά. Την ερώτηση συνυπογράφει και η Γραμματέας της ΚΟ και βουλευτής Άρτας Όλγα Γεροβασίλη
Συνέχεια ανάγνωσης «Εκτός Ταμείου Ανάκαμψης τα μεγάλα έργα υποδομών»
Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.